پروژه و آزمایش

این وبلاگ برای آزمایش های عجیبی است که انجام دادم و می خواهم انجام بدهم

پروژه و آزمایش

این وبلاگ برای آزمایش های عجیبی است که انجام دادم و می خواهم انجام بدهم

من محمد حسین آشنا
هستم بعضی وقتها فکر هایی به ذهنم می رسد که سی می کنم انجام بدهم
و برای شما در این وبلاگ بویسم

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۱۱ - سید محمد حسین
    چه عالی

چطور بنویسم ؟؟

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۰۵:۲۹ ب.ظ

من قبلا فکر می کردم که مطالبی که می نویسم را منتشر نکنم تا خیلی زیاد بشه و طبق زمان بندی منظمی منتشر کنم مثلا هر هفته یا هر دو روز یا هر سه روز و به همین خاطر که سخت می گرفتم تقریبا هیچی نمی نوشتم  ولی الان فهمیدم هر وقت یک ایده خوب به ذهنم رسید بنویسم و مهم نیست هر روز باشه یا هر ماه در مورد حیوانات باشه یا تکنولوژی های فضایی فقط باید بنویسم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی